fredag 16 september 2011

Google suggestions / förslag

Uppmuntrad av X3M tweet till roliga Google förslag, så gjorde jag en egen snabb undersökning och hittade bl.a dessa:

 Det ligger ju i luften att bli sjuk av kantareller!

Nej, inte du som gör sökningen på Google!

Sånt händer.

 Jaha du. Det finns säkert många män som vill veta detta.

I röven är den åtminstone inte.

Jo, där vågar man inte röra sig!

Blivande scoop av Staffan Bruun?

Skönt höra att de oftast hamnar där.
Feta som i feta ost, eller?

Didn't see that coming!
 Va!? De säger ju att storleken inte har betydelse!?! Och vem är Stig?

 För du sitter bara hemma och googlar hela tiden?

Bil, bärs, bostad och barn. Eller hur gick det?

Och så kommer skillsmässan. Ps. Ingen SAAB här inte!

 Didn't see that coming either.

 Hundar?

Borde man åka till Kiruna?

 Kartan?

 There's a lot of weirdos out there!

 Det var ju det där om kantarellerna!

Ja just det.



Ja'a. Varulv. Det frågar jag mig själv dagligen!
 De med herbarium gör knappast sökningen på sugmärken!

Kanske jag borde skaffa mig ett efter detta blogginlägg?

 Hoppas de gör bagrundscheck på anställda på Radio X3M! Tack Ted Urho för inspirationen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar